Sponsoraftale med Aars Svømmeklub

15. marts 2015 12:10
Himmerland Forsikring forlænger sponsoraftale og støtter klubben indtil 2018

Aars Svømmeklub har de seneste to år haft et godt samarbejde med klubbens hovedsponsor, Himmerland Forsikring, og parterne er derfor blevet enige om at forlænge sponsoratet.

- I svømmeklubben er vi meget glade for forlængelsen af aftalen, og den understreger, at samarbejdet har været gensidigt og positivt, siger svømmeklubbens nye formand Jimmy Krøier Sørensen.

I de seneste år har klubben haft stor fokus på at synliggøre og markedsføre Himmerland Forsikring som hovedsponsor ikke mindst overfor klubbens knap 900 medlemmer. Forsikringsselskabet bliver blandt andet promoveret via bannere ved de ca. 20 årlige stævner, som klubbens svømmere typisk deltager i. De fleste stævner er i Nordjylland, men svømmerne har også været i Esbjerg og så langt væk som i Ringe på Fyn.

- Holdet bag Aars Svømmeklub gør en stor indsats i arbejdet med børn og unge og har nogle værdier, vi rigtig godt kan lide og gerne vil bakke op om. Udover at det kræver mange frivillige ressourcer, ved vi også, at det kræver økonomiske ressourcer at drive en klub som Aars Svømmeklub, siger Jesper Færch fra Himmerland Forsikring.

- Det er vigtigt for os som lokalt forsikringsselskab, at vi via sponsorater - udover den eksponering vi får - kan bevare de kunder, vi allerede har af klubbens medlemmer, men også kan se, at vi hos de medlemmer, som ikke allerede er kunde i selskabet, nu bliver førstevalg, når det gælder valg af nyt forsikringsselskab, fortsætter Jesper Færch.

Til det sidste landsdelsmesterskab i Hjallerup fik svømmerene fra Aars ikke færre end 63 medaljer med sig hjem, og de repræsenterede på den måde klubben og Himmerland Forsikring på flotteste vis. På den måde får forsikringsselskabet stor synlighed for sponsoratet i Aars Svømmeklub.

- Aars Svømmeklub ser frem til at fortsætte det gode samarbejde med Himmerland Forsikring, og med forlængelse af aftalen får Aars Svømmeklub mulighed for at udvikle klubben yderligere til gavn for alle klubbens medlemmer, siger Jimmy Krøier Sørensen.

4. marts 2015